HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

1 år Sedan Demi kom ut från Behandlingshem

Kategori: Allmänt
Idag är en jätte stor dag för oss LOVATICS! Den dagen Demi kom ut från behanlinghem .jag blev helt galen tjej !! Börja gråta och visste inte vad jag ska göra !<3 Denna Dagen kommer lovatics aldrig att glömma . Det var kaos på twitter. Jag kommer ihåg att "Welcome Back Demi" var en Top TT i många timmar i Sverige,Italien... . Jag vill tacka dig för att du är så stark och för att berätta din historia. Jag vill tacka dig för att du har förendrat mitt liv. Jag vill tacka dig för att vara en sådan inspiration, inte bara för mig, men tjejer i alla åldrar runt om i världen. Tack. Tack. Tack. Tack. !!!<3 Jag Är jätte stolt LOVATIC !!!!
Tumblr_lygrj6vnoy1r9wtq4o1_500_largeGetimage_large


    Postat av: Stina

Ååå jag är jätte stolt! Hoppas hon har en bra dag och firar att hon fortfarande mår bra :D


      Datum: 2012-01-28

    Postat av: Anonym

proud lovatic<3


      Datum: 2012-01-28


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: