HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Ett fan bad att få gifta sig med Demi Lovato

Kategori: Demi med fans
Så här sa han :

Den 20 september i New York City, utanför studiorna av MTV, frågade jag den vackra Demi Lovato om att få gifta sig med henne och gissa vad ... Hon sa "JA!". Demi kom ut och signerade flera av hennes saker till hennes Lovatics, så jag gick och sa till henne: ". Rosor är röda violer är blå Demi medan jag väntar här, jag gifta mig med dig.?" DEMI: "" Ja vi ska gifta oss Herregud * Ge mig en kram * Awww , jag är förlovad och det  Var den bästa dagen i mitt liv:!!)

ahahhaha Naaaaaw vad söööööööt !!!!<3

Här är bilderna :

demilovatoproposal_(1).jpgDemi Lovato Proposed To By A FAN
wetg3gwg_(102)_0.jpgwetg3gwg_(103).jpg

Killen heter daniel !:)



     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: