HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

ska jag ta bort bloggen ?

Kategori: Allmänt
Hej jag vill ta bort bloggen föratt ingen komenterar och det är jätte tråkigt och har inte så många läsare .


Men vad tycker ni ska jag ta bort den ?:(

Tumblr_lsyrhkyb421qfeu2eo1_500_large


    Postat av: victoria

NEEEJ snälla, jag älskar denna bloggen, försöker titta in varje gång jag har till gång till internet, jag är verkligen största Lovatic ever! snälla ta inte bort snälla !!!! <3


      Datum: 2011-11-25 URL: http://trueloveforbieber.blogg.se/

    Postat av: Sofia

Öhh, NEJ?! det här är den bästa bloggen om Demi ju! :(


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Anonym

det ska du inte,,,, du är bästa sourcen :):=!!!!!


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Anonym

Nej, ta inte bort den. Den är jätte fin, jag älskar den jätte mycket. Jag tykcer inte att du ska ta bort den, men du får välja själv. ;)


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: LN

Nej!! Ta inte bort den!

Älskar bloggen!<33333

Kollar in den typ tusen gånger om dan!!

Jag är bara dålig på att kommentera!!

Snälla,Söta,Rara ta inte bort bloggen! <33333


      Datum: 2011-11-25 URL: http://najsnajszonny.blogg.se/

    Postat av: mysan

NEJ!! Ta inte bort bloggen det är den bästa om Demi!!


      Datum: 2011-11-25 URL: http://selgomez.bloggplatsen.se

    Postat av: feffe

neeeeeej:) jag läser bloggen varje dag &jag kan börja kommentera också det är bara att jag inte alltid hinner..MEN DIN BLOGG ÄGER :)


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Anonym

ta inte bort den! :)


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Kristin

Nej !!

Ikke slett bloggen ! Jeg er fra Norge og jeg er innom bloggen hver dag. Ikke ta den bort !


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Jessica

NEEEEJ Verkligen inte!! :) Jag läser bara din blogg när jag vill ha fakta om Demi och tycker du har en grym blogg! :) SÅ du får verkligen inte ta bort den!! :P Jag kommenterar inte så mkt men jag är inne på den minst 1-2 ggr per dag! :) Vet du om nga andra BRA Demi bloggar?? :)



KRAM


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: anony

neeeeeej jag tittar alltid på din blogg men det är det jag skriver inte kommentarer :/


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Send It On

NEEEEEEJ!!! Ta inte bort din blogg!!!

Det är den bästa bloggen om Demi!!!


      Datum: 2011-11-25 URL: http://senditon.bloggplatsen.bloggplatsen.se

    Postat av: linnealans

Jag tycker absolut inte att du ska ta bort bloggen! Den är bäst! Jag går in på den flera gånger om dagen! :)


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: marre

nej ta inte bort den!!!


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Johanna

Tycker VERKLIGEN att du ska ha kvar bloggen! Att kolla din blogg har blivit en av mina rutiner under dagen. :)


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Nadja

Nej, ta inte bort den! Den är jättebra ju, ska vi länkbyta? kram Nadja (:


      Datum: 2011-11-25 URL: http://kingofpop4-ever.bloggplatsen.se

    Postat av: Anonym

neeëeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeëeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! min favorit blogg ju:'(</3


      Datum: 2011-11-25

    Postat av: Stina

Nej! Det första jag gör på morgonen är att kolla din blogg och det sissta jag gör på kvällen är att kolla din blogg. Jag lovar att kommentera oftare om du har kvar den:D


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: ellinor

neeej verkligen inte! älskar din blogg :)


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: REBECKA

Neeeej, gör inte det. Jag läser bloggen varje dag(flera gånger om dagen).Den är jätte bra för man slipper leta upp all information själv :)



snälla ta inte bort den :D


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Anna

Neeeeeeeeej denna blogg är ju bäst i hela världen snälla det finns ju ingen bättre och snabbare blogg om henne


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Anonym

NEEEEEJ SNÄLLA TA INTE BORT DEN ! JAG ÄLSKR DEMI OCH DENNA BLOGG!:OOOO


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Anonym

Nej snälla!


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Madde

nej nej!!


      Datum: 2011-11-26 URL: http://jelenators.blogg.se/

    Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :( snälla ta inte bort


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Mimmi

NEJ FAN ZAINAB...TA INTE BORT DEN!


      Datum: 2011-11-26 URL: http://senditon.blogg.se/

    Postat av: twitter ---> @DemiIsABeauty

nej fan, denna bloggen är mitt liv. bästa demi bloggen1


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: Hoppas du gör det! :) <3

du borde inte ta bort bloggen för att den är väldigt bra men jag tycker att du borde göra flera saker än att bara skriva om henne, du borde typ byta design, göra olika tävlingar och typ kanske lägga upp dagens låt... och när jag menar dagens låt så menar jag bara Demi Lovato's låtar! :)


      Datum: 2011-11-26

    Postat av: s./

NEEEEJ!!


      Datum: 2011-11-27

    Postat av: Ellan

NEEEEJJJ!!!! Snälla du får inte ta bort bloggen!!!! Älskar din blogg!!!!<33 TA INTE BORT DEN!!


      Datum: 2011-11-29 URL: http://demilover.bloggplatsen.se

    Postat av: Johanna

Nej det får du ju inte göra! Det här är den bästa bloggen om Demi och den ENDA bloggen om Demi som jag läser!!!


      Datum: 2011-11-30


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: