HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Glöm inte !

Kategori: Allmänt
Hej allihopa , jag tänkte göra en video till Demi På hennes födelsedag den 20:de aug. Där alla skriver i en lapp  Happy birthday Demi ! From sweden . vill ni inte visa er själva på videon så ta kort bara på pappret . Och om ni vill göra en video där ni säger  Happy bithday Demi ! From sweden så går det bra ?
Så här gör du :
BILD:

1. Ta kort på dig och pappret eller bara pappret (På pappret ska det stå Happy birthday Demi ! From sweden ) och om ni vill rita ett hjärta eller något annat så går det bra !

2. Skicka bilden till [email protected]

3. och döp mejlet till Demis födelsedag

-------------------------------------------------------------------------------------

VIDEO:

1. Ni säger "Happy birthday Demi ! From sweden We love you" på videon

2. skicka videon till [email protected]

3. och döp mejlet till Demis födelsedag


Om ni gillar Demi snälla gör detta ! När videon är klar så ska alla lovatics skicka videon till Demis mamma ,Demis syvpappa , Demis systrar och såklart Demi via twitter


OBS:vill du ta kort bara på pappret måste du hålla pappret och visa inte din ansikte bara din kropp .
Så här.
P.S det är inte jag på bilden :)
Har ni några frågor så det är bara och fråga :)
Kommentera nedan om ni har skickat bilden eller videon så jag vet  !
Om jag inte får många bilder eller videos så gör jag inte videon ;)


    Postat av: Mimmi

skriv om det på twitter! & skicka det till OLIKA lovatics WORLDWIDE det tkr jag eftersom du får mer då!

ps jag har skickat in mina grejer!


      Datum: 2011-07-29 URL: http://senditon.blogg.se/

    Postat av: josefin

SV: jag kanske är med:)<3


      Datum: 2011-07-31 URL: http://starslovee.blogg.se/

    Postat av: josefin

SV: Okej, jag är med:)<3


      Datum: 2011-07-31 URL: http://starslovee.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: