HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

hela People's Choice Award 2011

Kategori: videos



    Postat av: helin

hej! kan du göra en ny design/header till mig? med bara shakira? för jag älskar dina designer! hör av dig om du vill ;)


      Datum: 2011-01-27 URL: http://shakiralove.blogg.se/

    Postat av: helin

sv: aa det går bra! :D tack så mkt!


      Datum: 2011-01-27 URL: http://shakiralove.blogg.se/

    Postat av: någon

heej , vf nämde de inte ens att camp rock, när demi va med på grey's anatomy och hon vann en till ??


      Datum: 2011-01-27

    Postat av: ME

hej, vet du typ vrf de tog bort när Demi vann? <3


      Datum: 2011-01-28

    Postat av: tilda

TACK TACK TACK sååååååå mycket för att du la ut det! har letat överallt!

Du försänar verkligen 1000 besökare! önska att jag hade en blogg då skulle jag länka till din blogg i alla inlägg! du försänar VERKLIGEN det du gör ett sånt underbart jobb med din blogg och I LOVE IT!<3


      Datum: 2011-01-28


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: