HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

demi är uteee!!

Kategori: nya bilder

OWW MY GOOOSHH
jag döööööörrr
0128_demi_Getty2



Jaaaaag är sååååå glaaaaaad

jag skulle svimma när jag såg bilderna

såå vackeer !!!!!!

:DDDDDDDDD


    Postat av: Anonym

Är hon ute ur ehab på de bilderna, eller är det där bara gammla bilder??;)


      Datum: 2011-01-29

    Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAA hon är ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Datum: 2011-01-29

    Postat av: Anonym

heej :) jag undrar bara hur du hittar all information som typ att hon är ute och om det är en hemsida, vad heter den ? :) <3


      Datum: 2011-01-29

    Postat av: Linnea

äntligen!!!!!!! du lossnade en tung sten från mitt hjärta hehe :) har varit så orolig ^^


      Datum: 2011-01-29


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: