HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Svar från Frågestunden

Kategori: FRÅGESTUND
Om du skulle beskriva Demi mer ETT ord, vilket ord?
Sv: UNDERBAR :)<3

Tumblr_lvqylsjes71r3t9tto1_500_large

"For the love of a daughter" handlar ju om demis pappa. demi sjunger "put the bottle down for the love of a daughter" det låter som om pappan var alkoholist om inte vilket missbruk hade han? :/
Låten är verkligen bäst...
Sv: Ja låten handlar om hennes pappa som länma henne när hon var lite. Hennes pappa var Alkoholist :)<3




Gillar du delena? (selena och demi tillsammans) :D
Sv: Jag det klart vem gör liksom inte det ? :)<3

Tumblr_lvqvamc2sk1qe73y3o1_500_large


visst har demi löshår?

Har demi någon kille och vem är han?

VAD HAR DEMI FÖR MOBIL/BIL?

Har demi ngt favorit affär?

VILKEN SMINK ANVÄNDER HON?

Kommer demi göra duett med justin??? eller selena??

HAR DEMI RITADE ÖGONBRYN ?

HUR MKT VÄGER HON?<333

Sv:
  1. Jaap
  2. Ja Demi har en kille och han heter Wilmer Valderrama han är skådespelare.
  3. Demi har Mercedes-Benz E-Class convertible, svart och Hon har Iphone 4 jag vet inte om det är 4s dem liknar varandra så man vet inte riktigt .
  4. Hennes Favvo Klädaffär/Butik är "Forever21"
  5. Hon använder MAC mest tror jag.
  6. Jag vet inte kanske i framtiden :)
  7. Jag vet inte men jag tror inte det .
  8. Det har hon aldrig sakt.<3:D

6308996023_c599acfc02_z_large

1.din favoritfärg och varför?
2.1D vs jonas brothers
3.din favorit i jonas brothers
4.din favorit i one direction
5.är du 97 eller 98? eller annat?
6.gillar du ''the ellen degenres show''
7.perez hilton vs ellen ?
8.miley vs selena
9.miranda cosgrove vs selena
10.miranda vs miley
11.jennette mccurdy vs selena
12.jennette vs miley
13.har du twitter
14.om du har twitter vad heter du ?

ÄLSKAR DIN BLOGG!
förlåt för att det blev förmånga frågor.. :D :D

  1. Hmm I think svart . svart är fint tycker jag.
  2. 1D såklart.
  3. Nick jonas
  4. Louieee
  5. 97 är jag.
  6. JA !!
  7. Ellen så klart .
  8. Miley
  9. Selena
  10. Miley
  11. Selena
  12. Miley
  13. Jaap det har jag .
  14. Jag heter TrueSweLovatic .
Aww TACK!:D Jag älskaaar frågor.

6733_br_large

Hur länge har du gillat demi?

Sv: Jag blev galen i henne när jag såg Camp rock :D

391372_215312038541276_213349135404233_484212_12419190_n_large

härlig blogg. diggad t max. 

vrf gillar du demi?
gillar du henne is svart rött eller brunt hår? 
favorit låt med henne?
favorit album?

btw. du borde skriva tt give your heart a break är nästa single!

SV: TACK!:D
  1. Jag älskar Demi eftersom hon bara är en verklig person. Hon är inte rädd för att vara sig själv . Hon har också en stark röst, mode känsla och är rolig . hon bara är en fantastisk förebild och stor person. Hon är så begåvad och precis verkar vara en person som bryr sig om andra människor före sig själv."
  2. Hmm Båda men mest brunt hår . Det passar henne mwe tycker jag
  3. uff vad svårt ." For the love of a daughter" är mi favvo låt .
  4. Unbroken <3
Skrev det <3:D

Tumblr_lvtfn1uxab1qjuxfjo1_500_large
när o hur började du gilla demi?
Varfrö gillar du henne?
vad är det galnaste du har gjort?
Vad är det bästa med demi?
vad är det värdta med demi, om du MÅSTE välsja!?


  1. Första gången jag såg camp rock . jag hörde henne sjunga this is me där blev jag helt galen i henne .
  2. Hon är en fantastisk person och har jätte stark röst :)
  3. hehe ingen aning .
  4. Hennes personlighet.
  5. inget
Puss och kraaaaam ;)

Afn4cqkceaabzt4_large
gillar du demis nya stil eller hennes gamla ?

SV: Hennes nya såklart men gamla vad också fiin <3


Taaaack för era frågor <333


    Postat av: Jessica

Hej.Älskar din blogg och ville vara hjälpa dig lite.

De var ju ngn som frågade vad en av meningarna i "For the love of a daugther" betyder..och jag hörde Demi i en intv angående just den raden då någon frågade om det stämde och då sa Demi att man ska inte lägga så mkt vikt på de..utan att det var de som passade in i låten och att det ungefär handlade om sammanhanget mellan Demi och hennes pappa!Så det betyder inte att han var alkolist och lämnade henne för det.. :) Tänkte bara att jag skulle hjälpa dig lite så det inte blir fel till dom som läser!! Tusen tack för en super blogg! :) Den enda jag läser när det kommer till Demi och Svenska bloggar! :) Mejla gärna om du vill! Min twittr är @Jesssica83 :) <3


      Datum: 2011-12-07

    Postat av: Jessica

Hej.Älskar din blogg och ville vara hjälpa dig lite.

De var ju ngn som frågade vad en av meningarna i "For the love of a daugther" betyder..och jag hörde Demi i en intv angående just den raden då någon frågade om det stämde och då sa Demi att man ska inte lägga så mkt vikt på de..utan att det var de som passade in i låten och att det ungefär handlade om sammanhanget mellan Demi och hennes pappa!Så det betyder inte att han var alkolist och lämnade henne för det.. :) Tänkte bara att jag skulle hjälpa dig lite så det inte blir fel till dom som läser!! Tusen tack för en super blogg! :) Den enda jag läser när det kommer till Demi och Svenska bloggar! :) Mejla gärna om du vill! Min twittr är @Jesssica83 :) <3


      Datum: 2011-12-07


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: