HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

demi och Tiffany Thornton om ""Sonny With a Chance"

Kategori: SWAC(sonny with a chance)
Tiffany Thornton, hennes motspelare i serien, använde sin Twitter-konto för att tala om alla rösterna räkning över hennes väns val:

"Vi är alla ledsna att Demi inte längre showen och kommer attsakna henne massor. Vi är dock turen att fortfarande få jobba! Ochär superglad för er alla att se det nya formatet av So Random. Vihoppas att ni alla gillar det! Vi älskar dig Demi och kan inte väntaatt höra din nästa album, "Tiffany sa.


"Dessutom kan jag bara säga, Demi jag kunde inte vara mer stolt över den kvinna du har blivit de senaste 6 månaderna och jag serfram emot att se de välsignelser som Gud utgjuter ditt liv och de många sätt Han kommer att använda dig att hjälpa andra. älskar dig. "

Demi i sin tur används också hennes konto det sociala nätverket att tacka henne väns ord att säga:


"Jag älskar dig mycket T. och jag saknar alla av er .. Men jag ärsärskilt tacksam Gud gav mig vår eviga vänskap .. älskar dig!"

Demi tackade också sina fans för att stödja henne genom dettasvåra beslut:

"Tack alla mycket för ert stöd med de beslut jag har beslutat attgöra med min karriär .. jag älskar er."







     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: