HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi Lovato talar om klänningen hon kommer att använda till Tiffany Thornton bröllop

Kategori: Nyheter

Demi Lovato stiga till altaret i år - men som brudtärna på bröllopet av hennes tidigare co-star och nära vän, Tiffany Thornton!

 

Bruden berättade nyligen tidningen People: "Demi är en av mina brudtärnor Vi är tillbaka Hon är som en lillasyster för mig Hon är en av mina närmaste vänner!..."

Demi Lovato När intervjuades förra året, berättade hon allt om hur hon var ivrig att vara en del av äktenskapet av Tiffany's klänning shopping med henne och vad hon planerade att använda den stora dagen!

BOP & Tiger Beat: Jag såg att du gick för att köpa klänningen med Tiffany? Var det kul?
DEMI: Riktigt kul.

BOP: Det var surrealistiskt?
D: Mycket surrealistiskt, det var definitivt ett ögonblick av glädjetårar.

BOP: Har du prova några klänningar?
D: Jag försökte. Jag hade på mig min klänning gudmor. Jag ska vara brudtärna. Det är första gången jag ska vara brudtärna, faktiskt.

BOP: Det var en vacker brudtärna klänning?
D: Det är sexigt! Ja, det är Tiffany som, "Jag vill att alla mina brudtärnor se het. Liksom många av de tärnornas klänningar gömmer sig bakom dem står inför att ge en air av allvar till bruden.Men hon är som, "Nej, jag har sexig vänner, så jag vill att de ska visa sexiga." Så jag ska vara klädd i en miniklänning.

BOP: Vilken färg är det?
D: Alla klänningar kommer att vara lila, en mörk lila.

BOP: Har du godkänner hennes fästman?
D: Ja, jag känna honom och han är mycket söt. Han är en mycket lojal kille och han har att södra gästfrihet.

Vi kan inte vänta att se bröllop bilder!


    Postat av: Anonym

Hur gammal är Tiffany?


      Datum: 2011-04-30


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: