HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

FRÅGESTUND!!!!!

Kategori: FRÅGESTUND

NU börjar jag med frågestunden. Ni måste fråga mig hur mycket som helst. Ex min favvo mat , vem gilar jag mest och sånt.


Nu börjar den just nu



JAG SKA SVARA PÅ ERA FRÅGOR NÄSTA VECKA
MEN JAG MÅSTE FÅ MER ÄN 10 FRÅGOR
 


            
 FRÅGA
NU



    Postat av: Linnea

Hur gammal är du??


      Datum: 2010-11-20

    Postat av: Emelie

Hej



När fyller du år? Inte Demi alltså, du ;)

Hur länge har du gillat Demi?

Ha det så bra!


      Datum: 2010-11-20 URL: http://demilovatoforever.blogg.se/

    Postat av: Anonym

HEJ

när kmr kanal 5 vissa avsnittet demi var med i G.A kan ud visa då tack :)


      Datum: 2010-11-21

    Postat av: Anonym

HEJ

när kmr kanal 5 vissa avsnittet demi var med i G.A kan du visa då tack :)


      Datum: 2010-11-21

    Postat av: Anonym

vad är Demis favorite färg?:)


      Datum: 2010-11-22

    Postat av: jadenssmith.blogg.se

när fyller Demi år ?

Har Demi fyllt 18?

om hon har det vart hade hon sin 18års fest:)?


      Datum: 2010-11-22 URL: http://jadenssmith.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: