HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Heeej o förlååt !!

Kategori: Allmänt
Hej , Jag vet att jag har inte bloggat i länge men jag orkar inte mer o jag har skola också :) Så nu har jag bestämt mig att ta bort bloggen . Jag hoppas att ni förstår mig ;) Älskar er allihopa <3<3
Click to view full size image
Update: Jag ska inte ta bort min facebook sida

Demi Lovato -Sweden

Det är bara gå in o gilla :)


    Postat av: LovaticForever4

Snälla ta inte bort bloggen, älskar denna blogg. ska du ha kvar din fan sida på facebook ?

ta inte bort snälla :(


      Datum: 2012-05-31

    Postat av: Essis <3

NEEEJ! Snälla du, jag älskar ju din blogg! <3


      Datum: 2012-05-31

    Postat av: Anonym

synd gillade verkligen din blogg


      Datum: 2012-05-31

    Postat av: victoria

NOOOOOO ta inte bort den! Snälla, du behöver inte uppdatera men ta snälla inte bort den! Jag älskar din blogg! oh gud har ångest, snälla, kan ingen annan sköta den ? Jag älskar verkligen bloggen snälla lägg inte ner den! <3


      Datum: 2012-05-31 URL: http://wikiii.blogg.se/

    Postat av: Anonym

Neeej :'(


      Datum: 2012-06-01

    Postat av: Amelia

VAAAA!!! Nej nej nej!!

Du får inte ta bort bloggen, läser den ju flera gånger per dag, hur ska jag överleva? :(


      Datum: 2012-06-02

    Postat av: Caroline

är du galen, ta inte bort bloggen.

om du inte orkar blogga mer lämna över den till någon annan? Men snälla ta inte bort den!!


      Datum: 2012-06-12


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: