HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svar på tal !

Kategori: SVAR PÅ TAL
Hej på dig hehe.
Ville bara visa dig en bild på en arabisk JÄTTE känd i mellanöstern en kändis hon e grymt lik Demi när hon hade svart hår och nu har hon typ så som demi hade förr du vet brunt med blonda slingor typ
till och med sättet dom skådespelar det är sååå likt jag kan liksom inte se skillnaden när jag kollar på Tv.. men här är bilden man hittar inga bra på google fast du kan söka på Hend Sabri http://www.google.com/imgres?q=hend+sabri&um=1&hl=sv&client=safari&rls=en&biw=1280&bih=648&tbm=isch&tbnid=6NGGLB1BTMw-cM:&imgrefurl=http://www.nojoomplus.fr/photos/309-photos-et-video-du-mariage-de-hind-sabri.html&docid=moyRDjF4p-6cFM&imgurl=http://www.nojoomplus.fr/wp-content/uploads/2009/10/Hind-Sabri.jpg&w=450&h=659&ei=uyUHT6L9NoyB4ASLtcWNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=680&vpy=111&dur=433&hovh=272&hovw=185&tx=77&ty=133&sig=104072805454223613395&page=1&tbnh=136&tbnw=87&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:4,s:0
Kram på dig :)


Sv: Hej på dig sötnos !;)  hehe ja jag vet dem är jätte lika . Hon har jag träffat när jag borde i Morocko(stavning) . Min mamma brukar kolla på hennes serier och program och då sa min mamma en gång " Hon liknar hon som du gillar" jag ba Neej Demi är mycket finare men när jag såg på hennes bilder då såg jag att hon likna hennes mycketMen Demi är mycket finare  :) Jag skrev ett inlägg om det förra året  Klicka här <3



    Postat av: Anonym

Har bara några frågor hoppas det inte e jobbigt för dig eller så :P

men.. När åkte demi in på rehab? och hur fick alla reda på det?

När hon gick ut hur fick alla reda på det då? Vad hände mellan henne o joe?

Tacksam för svar!

Kram


      Datum: 2012-01-08


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: