HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Svar på tal !

Kategori: SVAR PÅ TAL
hur många tatueringar har demi egentligen? :) hon har ju "stay strong" och sen verkar hon ju ha ett kors på ena handen och en puss mun under "stay"? tacksam för svar :D

SVAR: Demi har 7 Tatueringar tror jag ! 2 fjädrar under texten You make me beautiful och ett hjärta över Texten som är under bröstet och Stay strong och ett hjärta till sina Fans brevid Strong  och En puss (Sober is Sexy) under Stay . Och en fjäder bakom örat och korset i Handen  <3:)



Korset



Strong och hjärtat till Hennes fans ;)



You make me beautiful texten och 2 fjädrarna och hjärtat .



Fjädern som är bakom örat.



Och stay strong :)



P.S Jag bäställde Unbroken idag :)<3<3<3<3<3 Jag är så glaaaaaad




    Postat av: Demi_Lovato

Jag har också beställt "Unbroken"! Yeay!


      Datum: 2011-09-21

    Postat av: Anonym

haha vem bryr sig? :P


      Datum: 2011-09-21

    Postat av: zarafshan-Belieberlovatic


      Datum: 2011-09-21

    Postat av: Stina

Jag också!! Men den kommer om 20 dagar jag kan inte vänta! xoxo


      Datum: 2011-09-21


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: