HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Svar på tal

Kategori: SVAR PÅ TAL
Hejsan!.
Jag tänkte bara fråga en sak jag tänkt på ett tag och hoppas på att du har ett svar. hah.
Vet du om Demi har löshår eller är allt äkta?. :D
Tacksam för svar!.

sv: Hej :) Jag tror inte att Demi har löshår föratt det syns när man har löshår så jag tror inte det<3:D




    Postat av: Demi Lovato Fan !

Hon har ju visst löshår men inte "clips" utan löshår som kändisar gör keratinvax eller microringar Hennes hår är ju så jäkla långt och inte "realistiskt" att va äkta hår, men gud va snyggt hår :)



Sen är hon ju kändis, dem flesta kändisarna har löshår Selena Gomez, Kim kardashian, Britney, Lady Gaga men det syns inte eftersom dem går till "kända" hårfrisörer så der ser äkta ut men SNYGGT!


      Datum: 2011-10-04


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: