HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi lovatos live chat !

Kategori: videos
Jag somna igår så jag såg inte den igår :( Såg ni den ? svara hon på era frågor?


    Postat av: Anonym

jag såg den och hon svara på mina frågor


      Datum: 2011-05-28

    Postat av: xheneta

Du är nominerad till the best demi blog lycka till !!!!!!!!!!!!!!!!!


      Datum: 2011-05-28 URL: http://jojofan.blogg.se/

    Postat av: Louise

SV: hej, tack så mycket (;

Tyvärr så har jag varken tid eller ork att göra en design till dig. :/ Men det finns ju färdiga som man kan använda, sök på google! ;)


      Datum: 2011-05-28 URL: http://madebynikon.blogg.se/

    Postat av: @demiabeauty

jag stannade uppe till halv två för att se henne! det var sjukt underbart att se henne så lycklig! jag kunde inte slita blicken från henne så jag skrev knappt några frgor


      Datum: 2011-05-31


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: