HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

visste du att demi(s).....

Kategori: Visste du att...
.........  Drömmar om att besöka Italien ?
.........  värsta vana är nagelbitande ?
.........  favoritmat är Tacos ?
......... Innan hon går på scen, Demi slappnar genom att spela pjäsen, basket, ... eftersom hon blir vädigt nervös ?
.........  första kyss var vid 12 års ålder ?'
.........  favoritband är Paramore ?
.........  säger att hon inte bryr sig vad andra säger om henne, är en stark tjej ?
.........  kan inte leva utan din bärbara dator ?
......... hjälpte till att trösta Joe Jonas när hans hund dog Cocoa ?
......... hatar toast ?
......... hatar rykten ?
......... Demi var Miss Texas ?
.........  älskar Halloween ?
.........  favoritfilm är Donnie Darko ?
.........  favorit låt från Jonas Brothers är "Hollywood" ?




    Postat av: karin

Eftersom du har så att man inte ska kunna ta det du har så vet väl du hur man gör så jag undrar om du kan hjälpa mig med det? <3


      Datum: 2011-03-20 URL: http://miileycyruz.blogg.se/

    Postat av: xheneta

vi har samma favorit mat tacos det är min favorit mat med :D:D:D:D:D


      Datum: 2011-03-20 URL: http://jojofan.blogg.se/

    Postat av: maria

hej din blogg suger mkt kan du inte bara göra en bra blogg p.s dålig blogg


      Datum: 2011-03-24

    Postat av: maria

man får inte ens höger klicka på din blogg sugit


      Datum: 2011-03-24

    Postat av: maria

jag kan inte fatta att min stora syster Julia älskar denna blogg så mycket hon går och säger till alla i skolan att dem ska besöka denna blogg


      Datum: 2011-03-24


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: