HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi Lovato kan vara isär av Disney-serien, säger POPline

Kategori: SWAC(sonny with a chance)
Demi Lovato beteende känns som har påverkar Disney serie som hon är stjärnan.
Demi spelade Sonny Munroe, huvudpersonen i historien om "Sonny With A Chance". Men mellan den förändring av säsongen var hon på rehab, namnet på den serie ändrats till "So Random".

Enligt sina kollegor, kommer Demi inte isär av showen, men manuset måste vara helt ny och fokusera på nya berättelser på denna tredje säsong, som startade posterna utan sin stjärna.

Brandon Smith, motspelerska i serien, comented förändringarna: "En show som våra, och andra som jag såg i det förflutna, kan du ändra fokus i varje säsong, skapa en ny teori, eller kanske en annan karaktär." .

Men vissa rykten säger att Demi kan förlora sin karaktär i showen, eftersom hon inte spelar in det än. Enligt en spokeman av showen kommer namnet på tecknet normalt i showen: "karaktär Demi Lovato So Random, formellt med titeln" Sonny With A Chance ", inte togs bort av serien." alla av nyheterna att säga att hon är förutom i serien är falses ".


    Postat av: angela

kan du designa till mig miley header och sånt snälla


      Datum: 2011-03-07 URL: http://mileysmileylover.blogg.se/

    Postat av: angela

tack såå mycket hihi din blogg äger jag menar det inte för att du ska fixa blogg till mig det är sant jag tycker din blogg är bätre an dom andras :)


      Datum: 2011-03-08

    Postat av: angela

juste du ska få mit lösenord eller


      Datum: 2011-03-08

    Postat av: ehh puckat

du det är puckat att ge ut sitt lösenord


      Datum: 2011-03-08


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: