HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Allisyn Ashley Arm pratar om Demi

Kategori: SWAC(sonny with a chance)
Skådespelerskan, Ashley Allisyn Arm ,  som är Zora i programmet "So Random" - den gamla "Sonny With A Chance" - gav en intervju till platsen Cellebuzz under intervjun att hon blev tillfrågad om hon hade någon kontakt med Demi och om en möjlig demi tillbaka i serien, kolla in vad hon sa:

"Vi når ut till Demi och hennes familj och önskar dem all lycka och vi stöder det 100 procent. Jag har inte sett nyligen, men jag vet att hon går bra. Tiffanyhar kontakt med henne. Jag hoppas att Demi har en musikföreställning någon gång [i programmet så Slumpmässig] som skulle vara fantastiskt, men jag vet inte om något är planerat hittills. "




     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: