HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svaaar på era frågor!

Kategori: FRÅGESTUND

ska svara på era frågor .
----------------------------------------------------

Postat av: Emelie

Vilken är din favoritlåt med Demi? :)


svar: Min favvo låt är catch me :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Anna

Vilken är din favorit bild på Demi Lovato just nu?:)
Favorit album av Demi?
Om du fick träffa Demi, vad skulle du säga då?
Tycker du att Demi ska byta sitt "sound" till R&B istället för rock och pop?
Gillar du Miley Cyrus?
Blev du ledsen när du fick höra att Demi satt på behandlings hem?
Vilken är din favorit blogg?
Vilken är din favorit film?
Vad vill du göra när du blir vuxen?
Vad är det pinsamaste du någonsin gjort?
Vilken Episode från Sonny with a chance gillar du mest?
Tycker du att Demi ska vara brunare i hyn(alltså att hon solat) eller ska inte ha någon bränna?
Tycker du att Demi ska ha svart eller ljust brunt hår med slingor i?
Hur upptäckte du Demi?
Vilken Demi outfit tycker du är finast?

Ha det bra och hoppas du svarar på alla frågor nu!:D


svar:
1. Alla bilder är min favvo .
2.Båda är jätte bra bra men min favvo är here we go again.
3. Om jag fick träffa demi utomlands så skulle jag säga allai sverige älskar henne och vi vill att du ska komma till sverige.
4.Ja varför inte .
5.Jaa jag gillar miley cyrus.
6.Ja och nej .
7.Alla som jag har länkbyte med ÄR MIN FAVVO .
8.Min favvo film är nog camp rock och camp rock 2
9.Jag vill sjunga.
10.Jag minns inte.
11.New girl gillar jag .
12.Ska inte ha någon bränna.
13.Svart passar henne .
14. När jag såg camp rock .
15.alla tycker jag .


Tack föratt du frågade mig så många frågor :)<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: hanna

Vilken är din favorit musik video men demi?:)



svar: Remember December tycker jag .:)<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: jessica

Hur lång är Demi?:)

ps: Älskar din blogg :)

svar: Runt 150_170.

TACK :)<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: hannaaaa

Hur många sesonger kommer det finnas på sonny with a channs? :)
Älskar dn blogg!!<3


svar: jag tror 35 säsonger.

naaw, TACK :)<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: katrina

Hur länge har du gillat Demi?:)


svar: 4 år tror jag :)<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: mtds

Villka andra kändisr gillar du förutom Demi ?:P


svar: TAYLOR SWIFT jag gillar taylor swift .

:D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: jojo

Gillar du justin bieber?:)

svar: njaa inte så mycket .

:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

vem är demis bästa kompis är det miley?


svar: Demi har jätte många bästa kompisar men miley är en av dem :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Hejsan

Hej! jag har läst att någon har sett demi på en fest där hon tog cocain, är det sant? bra blogg :))


svar: Nej det är inte sant :)

tro inte på allt du hör :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Demileysel

Jaa, såklart jag ska ställa frågor :)
1. Vilket land kommer du ifrån ? Sverige ?
2. Älskar din blogg !!!
3. Vilken låt gillar du mest av demis låtar ?
4.Gillar du Demi så du håller på att spricka xd ?
5. Vilken är snyggast Nick eller Justin ?
5. Vem har snyggast kläder demi eller miley <33??
6. Gillar du tacos ? xD
7. Har du msn ?
8. Gillar du våran blogg ?
9. Vilken blogg tycker du är bäst ?
10. Gillar du ditt namn :)?
11. Gissa vad jag heter :)?
12. Gissa hur många år jag är ?
13. hund/katt ?
14.Miley/Selena ???
15. Favorit-film ??
16. Favorit-spel ?
17. Har du syskon ?
18. Hur många år är de `?
19. Gillar du godis ?
20.Hur mycket väger du xd ?

VAD TYCKTE DU OM ATT JAG STÄLLDE 20 FRÅGOR ;) ??
/Demileysel :)


svar:
1. Nej jag kommer från iraq.
2.älskar diin blogg meedd:)
3.catch me .
4.jaaaaaaaaaaaaa
5.nick så klart :)
5.båda har så fiina kläder .
6.Jag älskar tacos och demi med .
7.jeep det har jag . me jag är in loggad 1 gång i månaden . hehe
8.JAAAG ÄLSKAR ERAN BLOOOGG.
9.Dem som jag har länkbyte med.
10. Jag älskar mitt namn .
11.SARA TOROR JAG .
12.10 år .
13. kaatt
14.miley .
15. camp rock och camp rock 2.
16. modern warfer ller vad den nu heter . kill spel hehe
17.jeep
18. 18,23och 24
19.njaa inte så mycket.
20.hahahaha jag säger inte .


BLEEEV SUPER GLAAAAAAAAAD.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Demileysel

1.Taylor Swift vs Selena Gomez???
2.Zac vs justin?
3.Om du skulle välja att vara Demis kompis eller kusin?
4.Har du skickat ett brev till Demi ?
5.Hur många gånger är du inne på datorn per dag?
6. När började du att gilla Demi?
7. Har du gilat någon annan än Demi tidigare? xD
8. Bästa bloggen?

svar:

1.taylor swift .
2.zac.
3.Demis kompis .
4.neej det har jag inte .
5.JÄTTE MYCKEEET.
6.NÄR JAG SÅG CAMP ROCK
7.aa taylor swift
8. Dem somjag har länkbyte med .

thank yoou :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. vad är det bästa med demi?
2. har sett henne live? alltså varit på en av hennes konserter?


svar:
1.allt liksom
2. Det har inte sett demi live .

looove youu :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: moa

i vilket program har du gjort din header i ? :D


svar :   paint.net :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

var kommer du i från/ dina föräldrar?


svar: jag kommer ifrån iraq och mina föräldrar med:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Postat av: Demileysel

Jaaa, tack så mycket för att du BOMBADE med frågor :)
1. Tycker du att Justin är söt xD?
2. Gillar du popcorn?
3. Vad är Demis mobilnummer ?
4. DIN BLOGG BARA ÄGER :)


svar:

Det var så lite.

1.nja inte så mycket .
2.jag älskar popcorn.
3.Jag  har inte Demi's privata mobil nummer men jag har hennes SayNow nummer, 972-499-4918.
4. OCH DIN BLOGG MED :)<33333

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TACCCCCK FÖR ATT NI ALLA FRÅGADE :)<3


Demi Lovato




     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: