HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Alex Welch och hennes kompisar snackar shit om demi

Kategori: videos
HÅLKÄFTEN J**** H***  .
HOPPAS DEMI SLÅR DIG IGEEN .
vem fan tror du ärr


    Postat av: merima

Hej där! Din blogg är verkligen otrolig, och du uppdaterar jättebra! ja, gärna vill jag länkbyta! har lagt till dig nu! :D


      Datum: 2011-01-30 URL: http://demism.blogg.se/

    Postat av: Linnea

fattar dom inte att dom kan hamna i så mycket prubbel får denna videon -.- jvla fi*a. Dom kommer bara att råka illa ut så det är deras problem!!!! Och jag tror att det finns en riktigt stor anledning varför Demi "slog" henne (om det stämmer), Alex beter sig ju som en stor j*vla idiot!!!!!


      Datum: 2011-01-30

    Postat av: Anonym

jävla idiot jävlar, om jag var där skulle jag försöka slå allihoppa (stavning?) och den dära tjejen igen...mn är det värkligen sant att demi slog henne? <3


      Datum: 2011-01-30

    Postat av: Anonym

Fy fan vilka jävla fu**ing idioter hoppas att alla dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ps: förlåt om jag tar över min ilska på en komentar på din FANTASTISKA BLOGG! men jag blir helt förbannad! Och jag säger exakt som du hoppas att Demi slår dom igen!<3 jAG ÄLSKAR DIN BLOGG!


      Datum: 2011-01-30

    Postat av: Anonym

å gud vilka idioter jag hoppas att demi slår inte bara Alex Welch utan allihopa


      Datum: 2011-01-30

    Postat av: Moa

DEMI betyder ALLLLLLLT för mig. VERKLIGEN(L)



hon är mitt liv och jag började grårta när jag såg att demi va ute ur rehab.



ALEX kan helt jävla ärligt gå och döö eller något helt ärligt. Dränk henne eller vafan något bara bli av med SKITHÅLET!



Tack för en sjuuuuuuuktbra blogg(LLLLLLLLLLLLL)




      Datum: 2011-02-01 URL: http://musicmoa.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: