HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi drack alkohol?

Kategori: Nyheter
Demi Lovato, som släpptes nyligen från rehab och är nu ingår i en öppenvården, tycksha påstått började dricka / festa igen ... Om du tror på nätet rykten!

Enligt ett rykte som går runt på nätet, "Demi hade en liten fest hemma hos hennehäromkvällen med sin syster Dallas och vänner, och alla var dricka och ha en bra tid."

Demi's rep. berättar ZackTaylor.ca att denna historia "är helt osant," och dessutom har vi lärt oss att Demi syster, Dallas Lovato, är för närvarande slut filminspelning och inte i närheten henne är så detta parti talat om problem. aldrig hänt.



    Postat av: DIANA

Hej! Kan du SNÄLLA göra en design till min blogg??

Mejla mig ja/nej på min email :)


      Datum: 2011-02-23 URL: http://sdmforever.blogg.se/

    Postat av: Anonym

det kanske är sant och kanske inte är sant men hon är ju fortfarande 18år :P


      Datum: 2011-02-23

    Postat av: annsoh

Vad kul att du är med i dagensblogg! :)

lycka till & fortsätt följa min blogg

http://annsoh.blogg.se


      Datum: 2011-02-23 URL: http://annsoh.blogg.se/

    Postat av: Linnea

bara rykten!!! tror inte att Demi är en sådan person som festar. Det är den känslan jag har fått från henne och varför skulle hon dra på sig mer skandaler nu sen hon kom ut från rehaben?? Jag kan inte fatta folk som hittar på sådana här dumma rykten.


      Datum: 2011-02-23

    Postat av: Anonym

oj jag glömde att man inte får dricka när man är 21 i Amerika :P


      Datum: 2011-02-24


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: