HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Bella och Oliver svara mig

Kategori: twitter
OMG Bella(Demis hund) och Oliver(Demi hund) svara mig via twitter . Dem svara mig jätte mycket. Men jag tror inte det är hundarna som twittrar jag tror att det någon nära Demi eller det är kanske Demi som gör det eftersom hunderna kan inte väl twittra ?<3 jag blev jätte glad iallafall  .
Kolla nedan vad jag skrev till oliver  :
Kolla vad han svara :
Bella:
Jag bleeev jätte glaaad här !!!
Och bella Följde mig !!<3



    Postat av: Ashler --> Demiisabeauty

det är faktiskt inte demi eller någon nära demi, det är bara ett fan:) har snackat med iallafall oliver, och han sa det i början när han började twittra!


      Datum: 2011-12-26

    Postat av: Noran

lucky you...riktigt coolt om demi skrev det sjålv XD.


      Datum: 2011-12-26

    Postat av: Jessica

Hej :) Det är ingen i närheten av Demi som svarar det är bara andra fan av Demi som typ du och jag.

Så dom har gjort fantwittrar för Demi's hundar! :=



Älskar din sida!!


      Datum: 2011-12-26


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: