HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svar från frågestund !

Kategori: FRÅGESTUND
Vad jobbar Demis syster Dallas med? Vem är Demis BFF?
Kan du lägga in bilder på Demis systrar Dallas och Madison? Vem är Demis idol? Hur många år var Demi när hon börja spela in SWAC ( Sonny with a chance) och Camp Rock? Hur många år är du?<33333333
SVAR: Hej, 1. jag vet inte. jag tror skådespelare .
2. Demi har jätte många bästisar men en av dem är Miley Cyrus och Selena Gomez.
3.
4. kelly clarkson och paramore .
5. Demi var 15 när hon började filma camp rock och Swac 16 .
6. Jag är 14 år :)

Tack för frågorna :)<333333
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan inte du lägga upp hemsidan där man kan rösta på most stylish teen star awards 2011? Man kan rösta hur många ggr man vill och det skulle varit bra, för just nu ligger inte Justin bieber långt bakom! :)
SVAR: Hej, ja Det klart :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tycker du att demi passar bäst i lugg eller utan? 
Tycker du att demi passar bäst i blont eller brunt/svart? :-) <3
SVAR: Hej, 1. Utan men hon är ochså vacker med lugg :)
2. Svart :)<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hur länge har du gillat demi?
vem är din favorit artist(kille)


SVAR: 1.Jag har gillat demi i 5 år  nu :) Och kommer alltid göra det<3<3
2. Hmm justin bieber och nick jonas :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, Demi gjorde ju en intervju för några dagar sedan om hennes "svåra tid" kan du lägga upp den här på bloggen så fort den kommer upp? Vilket är ditt favorit album av Demi? Har du någon annan idol än Demi?

SVAR: Hej, 1. Ja detklart jag ska lägga upp den här på bloggen :)
2. Båda är jätte bra men min favvo är "Here we go again" .
3. Jaap taylor swift :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur får man volymen och allt som Demis hår?


SVAR: Hehe Jag vet inte :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hellu :D
1.Beskriv Dems med 3 ord.
2.Gjorde du något speciellt som typ en video eller något när demi var i rehab?
3.Hur går skolan?
4.Dina betyg?
5.Vad tycker du om Demis budskap "Love is louder then the pressure to be perfect?"
6.Hur mår du?
7.Gillar Du Miley?
8.Gillar du selena?
9.Har du sett videon när Rebecca Black sjunger national sången isåfall hur tyckte du hon lät?
10.När fyller du år?
11.Favo serie?
12.Fvao mat?
13.Kan du göra lite Visste du att om Demi?
14.Gillar du Rihanna?
15.Gillar du min blogg?JAG ÄLLLSKAR DIN!<3
16.Är du stolt irak?
17.Lycko nummer?

Så,Där blev det några frågor hoppas du blir glad!
Ha det bra!

SVAR:  1. FANTASTISK,SNÄLL OCH JÄTTE BRA PERSON <3<3
2. Jaap det klart :)
3. det går jätte bra
4. bra betyg.
5. Skit bra
6.  jag mår Jätte bra :) du då ?
7. ja hon har jätte bra röst
8. inte så mycket :) Hon blir ihop med kända killar :) tycker hon är jätte bra skådis
9.Nej :(
10. Jag fyller 7 feb är 97:a
11. Teen mom, SWAC och top model
12. Tacos
13.ja Detklart
14. Ja hon är såå vacker
15. JAAAA ÄLSKAAR DEN :) Tack så mycket <3<3<3<3
16.jaap :)
17.hmm 5

aw Tack så myckeeet :) blev super glad när du fråga mig så många frågor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

när är bilden ifrån?

vart får du dina bilder ifrån?

hur länge har du varit ett fan av demi?

favorit låt med henne?

har du msn?

varför gillar du henne?

vilka gillar du mer än demi?
SVAR: 1. Jag vet inte kommer inte ihåg :)
2. google och tumblr :)
3. ungefär 5 år
4. cach me
5.jaap men den har virus så jag använder den inte :)
6. Hon har fin röst och hjälper andra
7. Taylor swift


tack så mycket <3<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

solade demi i solarium eller hade hon brun utan sol?

SVAR: Jag vet inte . men jag tror hon solade :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
är demi singel?
SVAR: jaap :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vilken diagnos har demi? jag vet att hon har ätströning men de sa i någon intervju att hon hade något annat?

SVAR:  Det jag vet är bara ätstörnning . men jag vet inte :) vilken intevju ?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vilken hårfärg har demi på riktigt?
SVAR: Brun tror jag :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hur fick demi jobb som sonny i sonny with a chance?



SVAR: Jag vet inte . typ disney ringde henne och sa eller jag vet inte :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tycker du att demi är snyggare i första säsongen av sonny with a chance eller andra?
SVAR: Båda men andra var hon mycket snyggare<3<3


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kan du göra fler outfits bilder?


SVAR: Okej :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hur mycket vägde demi när i sommras? hon var jätte smal!


svar: jag vet inte . Men jag tycker hennes kropp nu är mycket finare .


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vilket team är demi med i; jacob eller edward!?:D
svar: Edward :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

är du en lovatic?:)
svar: jag är en jätte jätte STOLT lovatic :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vilket favorit avsnitt har du i sonny with a chance säsong ett och två?

SVAR: om jag ska säga sanningen jag har faktiskt inte sett SWAC men skulle vilja göra det :(:p


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hur lång är demi?:)

SVAR: Några säger på twitter att hon är 158 cm och när jag fråga hur dem visste då fråga dem "Hon sa det i en intevju men vi kommer inte ihåg " men man vet alldrig om dem ljuger eller inte :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vilken är demis favorit mat och godis och läsk?:)
svar: Demis favvo mat är Tacos jag vet inte dem andra :(:ddd

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hej! var bor du asså jag menar t.e.x i stockholm,västerås, vart nån stans från irak kommer du ifrån?? <3
svar: Hej, jag bor i trollhättan . jeep jag kommer ifrån irak<333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför gjorde du en blogg om Demi ? :)
gillar du Selena Gomez mycket ? ^^
hur länge har du gillat demi?
är hon din förebild ?


svar: Hej, 1. för att jag tyckte det var roligt .
2.nja inte så mycket .
3.ungefär i 5 år :)
4.jaap det är hon :D<3333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var får du alla fina Demi bilder ifrån, för när man Googlar Demi Lovato så kommer bara gamla bilder från 2006-2008? Kan du lägga in bilder på Sonny With A chance avsnittet där Demi har samma klänning som Selena Gomez?Hur många år är Demis föräldrar?
SVAR: 1.A jag vet det kommer bara gammla bilder . Skriv t.e.x Demetria lovato, demi, lovato/demi fans .  Och skriv inte demi lovato för att det kommer samma bilder hela tiden :) 2.Nej tyvär . det finns inte så många bilder från den här avsnitten . När jag såg avsnitten från youtube då såg jag att demi har samma klänning som selena och jag skulle lägga den på min blogg för 3 månader sen men jag hitta inte en enda bild . men jag hitta tillslut :)3.jag vet inte :)<3333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saknar du Delena?
Vilken är demis favorit mat?

svar: jaa detklart . men jag vet jag gillar inte selena så mycket :) <3 Demis favvo mat är tacos (som mig :DDDD)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sluut :) taack alla som fråga jätte snällt av er <333 love you all 






    Postat av: Anonym

hej vad heter du??? :D


      Datum: 2011-04-20

    Postat av: Anonym

men om du aldrig har sett SWAC, hur kan du säga att det är din favoritserie??... juste om du vill se det, sök på Youtube.com sen skriver du ner Sonny with a chance season 1 episode 1 part 1. sen kan du fortsätta kolla till säsong 2 (om du vill, du byter bara ut season till 2)


      Datum: 2011-04-20

    Postat av: feffe

om du vill se swac kolla på eliekorforevers channel eller 250dineychannnel på youtube


      Datum: 2011-04-20 URL: http://starstories.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: