HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi vs selena gomez

Kategori: Demi Lovato VS .......
Vem bar klänningen bäst ? Jag tycker båda:)


    Postat av: julia

ja jag tycker demi och inte bara för att hon e min idol utan att selena ser lite för spinkig ut för den klänningen


      Datum: 2011-04-01 URL: http://selenalovegomez.blogg.se/

    Postat av: Julia

Klänningen hänger för mycket på Selena så Demi bar klänningen bäst


      Datum: 2011-04-01

    Postat av: Vickan

Jag tycker båda!! Läs min Selena blogg :)


      Datum: 2011-04-02 URL: http://selgomeznews.blogg.se/

    Postat av: Hanna

Jag har aldrig läst en så bra blogg som din om Demi och jag har följt den väldigt länge nu, jag är inne på den flera gånger om dagen!!!! <3

Men när hade Demi den klänningen?? Var det i ett SWAC avsnitt eller för det ser ut som att Chad ( sterling ) är med på en bild?? :D :D <3<3<3


      Datum: 2011-04-06

    Postat av: Essis <3

Demi, tycker inte den passar superbra på Selenas smala kropp.



     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: