HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi lämnar sin serie "Sonny with a Chance"

Kategori: SWAC(sonny with a chance)
Bäkreftat: Demi lämnar sin serie "Sonny with a Chance":(
Läs vad hon sa till people magazine:



"
Det är meningsfullt för mig att gå vidare och lämna visa att fokusera min musik," Lovato, 18, berättar MÄNNISKOR i denna veckas utgåva. "Det är lite sorgligt för mig att ett kapitel i mitt liv är slut, men det kunde inte vara en bättre tid för mig att gå vidare."

"Jag tror inte att gå tillbaka till Sonny skulle vara bra för mitt tillfrisknande, säger Lovato, som återvände till Los Angeles ijanuari efter tre månaders behandling bostäder. "Att vara framfören kamera skulle göra mig nervös."

Och hon har stöd av Disney Channel.

"Vi respekterar Demi beslut att fokusera på heltid hennesmusik och inte omedelbart återgår till sin skådespelarkarriär," enrep för Disney Channel sade i ett uttalande. "Hon är en begåvadung kvinna och vårt hjärta är med henne som hon fortsätter att vidta åtgärder för att förbättra hennes hälsa och studsa tillbaka frånmotgångar."




     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: