HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Vad Hände Egentligen Emellan Selena & Demi?

Kategori: Nyheter


Ja, vad hände egentligen mellan Selena och Demi? Det är nog en fråga som många ställt sig länge nu. Vissa kanske har fått reda på det genom olika skvaller bloggar. Jag har vetat det sedan jag läste det på en annan känd blogg. Och det är rätt länge sedan jag fick reda på det. Jag tänkte berätta vad som hände enligt rykten ...

Jo, Selena började umgås mycket med Miley (Cyrus) och struntade i Demi. Demi blev över detta väldigt ledsen, hon svarade till och med i en intervju: "It's hard to miss someone you don't know anymore". Ja, hon var ledsen :(
Men så åkte Selena till Afrika med Unicef under en månad och då kom Miley & Demi närmare varandra. Så när Selena kom tillbaks var Demi & Miley typ BFF och då blev Selena bra vän med Taylor (Swift). Som Demi sa ju när hon blev tillfrågad om Selena "Ask Taylor." Båda fick fullt upp och gled ifrån varandra. En dag twittrade Demi "@selenagomez I hope you can make it to my party this weekend."Fast Selena hörde aldrig av sig så det var ju ett bevis på att hon inte brydde sig. Och Demi ville kanske inte tro det för Selena var ju alltid där för Demi när hon hade  det svårt ... Selena som verkar vara så söt! Det andra ryktet är att Selena blev annorlunda för att hon umgicks med någon kille. Men jag vet inte ... De är ju vänner nu för Selena besökte ju Demi på hennes konsert för ett tag sedan.


källa: demilovatoforever.blogg.se



     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: