HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

SVAR

Kategori: FRÅGESTUND
Första frågan



FRÅGAN: Hur gammal är du??



SVAR: Jag är 13 år .


kram <3



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andra frågan




FRÅGAN:

Hej

När fyller du år? Inte Demi alltså, du ;)
Hur länge har du gillat Demi?
Ha det så bra!


SVAR: Jag fyller 7 feb .

Ungefär 4 år .

kram <3


Demi Lovato


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tredje frågan


FRÅGAN:

HEJ
när kmr kanal 5 vissa avsnittet demi var med i G.A kan du visa då tack :)

SVAR: Såklart jag ska visa den .


kram <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fjärde frågan



FRÅGAN:

vad är Demis favorite färg?:)

SVAR: Demis favvo färg är rosa .

<3

Demi Lovato hot pink dress rare bg banner hsmfan4eva2


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sista frågan


FRÅGAN:

när fyller Demi år ?
Har Demi fyllt 18?
om hon har det vart hade hon sin 18års fest:)?

SVAR:

Demi fyller den 20 augusti .
Ja demi har fyllt 18.
Jag tror i new york.


<3




Tack till alla som frågade



    Postat av: Vickan

jag trodde hennes favorit färg va svart o röd :P aja..whatever


      Datum: 2010-11-29 URL: http://dreamythings.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: