HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Demi plans 2011 Tour!

Kategori: Nyheter
Demi Lovato kan fortfarande vara i behandling men det är inte stoppa planerna på en turné under 2011 för att främja sitt tredje album! Kommande turné kommer att bli en solo en och Demi vill se till att priserna på konserten kommer att förbli låg.
Enligt en intervju hon gjorde med AP hon säger, "Jag har bästa vänner som inte är i branschen och har att göra med att bara köpa livsmedel och sånt, jag vill göra min del."
Hennes ledning bekräftade också att turnén var fortfarande på rätt väg, även efter hennes påbörjar behandling.


Click to view full size image


    Postat av: Linnea

jag hoppas verkligen att hon kommer till Sverige!!!! det kommer typ aldrig artister som jag gillar :(


      Datum: 2010-12-27

    Postat av: Anonym

farför


      Datum: 2010-12-28


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: